Podinspektor w Referacie Finansowo –Budżetowym Urzędu Gminy Krzczonów
wykształcenie wyższe prawnicze lub wyższe i 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- nieposzlakowana opinia
- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym; Ordynacja podatkowa, o podatkach i opłatach lokalnych , o podatku rolnym; o podatku leśnym, o opłacie skarbowej, o Finansach publicznych, o Rachunkowości, znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
- umiejętność obsługi komputera i systemów informatycznych oraz urządzeń biurowych,
- Wymiar i pobór podatku: rolnego, leśnego, od nieruchomości, od środków transportowych i podatku od posiadania psów, i wystawianie nakazów, decyzji płatniczych.
- Prowadzenie rachunkowości podatkowej w zakresie podatków wymienionych w punkcie 1.
- Kontrola finansowo – rachunkowa sołtysów, inkasentów w zakresie pobierania w/w podatków.
- Rozliczanie sołtysów z zebranych podatków.
- Wymiar podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości osób prawnych.
- Wymiar podatku od środków transportowych.
- Wprowadzanie zmian w podstawach opodatkowania z uwagi na zmianę wielkości gospodarstwa lub nieruchomości.
- Wydawanie decyzji o odpowiedzialności podatkowej osób trzecich.
- Sporządzanie protokołów o stanie majątkowym podatnika.
- Wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych na zaległości w spłacie podatków wymienionych w pkt.1.
- Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym.
- Zbieranie i wykorzystywanie materiału informacyjnego dla zabezpieczenia powszechności opodatkowania w zakresie podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości, od środków transportowych i od posiadania psów.
- Prowadzenie i aktualizowanie ewidencji podatników.
- Prowadzenie rejestrów wymienionych oraz przepisów i odpisów.
- Naliczanie prowizji dla sołtysów.
- Przygotowywanie sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Bieżące księgowanie należności nie przypisanych podatków: rolnego, leśnego, od nieruchomości, od środków transportowych i od posiadania psów.
- Weryfikacja ilości pojazdów podlegających opodatkowaniu.
- Potwierdzanie oświadczeń rolników wymaganych przez notariusza celem zakupu ziemi – zgodnie z ustawą o kształtowaniu ustroju rolnego.
- Okresowe uzgadnianie ewidencji analitycznej podatków a księgowością syntetyczną.
- Przedkładanie Skarbnikowi Gminy niezbędnych danych do sporządzenia sprawozdań budżetowych w terminach określonych dla jednostek budżetowych.
- Obsługa podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej przez producentów rolnych.
- list motywacyjny- opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
- życiorys zawodowy (CV) - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności;
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;
- klauzula informacyjna dla kandydata,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Wzór oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, klauzula informacyjna oraz wzór kwestionariusza osobowego do pobrania na stronie internetowej https://ugkrzczonow.bip.lubelskie.pl
1. Pełny wymiar czasu pracy.
2. Praca w budynku Urzędu Gminy ul. Spokojna 7.
3. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz obsługą interesanta.
4. Możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony.
W miesiącu wrześniu 2018 r. ( miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Krzczonów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: należy złożyć osobiście lub listownie na adres: Urząd Gminy Krzczonów, ul. Spokojna 7, 23-110 Krzczonów, pokój nr 5 (sekretariat). Oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem: „Konkurs na stanowisko podinspektora w referacie Finansowo-Budżetowym ”.
Termin składania ofert: do dnia 29 października 2018 r. do godz. 15:00 – decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W pozostałych przypadkach umowę o pracę zawiera się na czas określony do (6 miesięcy). Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.
Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Krzczonów oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Krzczonów.
Dodano do BIP dnia 18-10-2018 14:29:46